Toplam Kalite Yönetimi Ve Temel İlkeleri

  
    Amacı, hizmetten yararlananların memnun edilmesi olan ve bir yönetim felsefesine sahip, stratejik ve bütünü kapsayan bir yönetim sistemi olan Toplam Kalite Yönetimi (TKY), tüketici tatminini amaçlar ve bir örgütte üst yönetimden en alt kademedeki çalışanlara kadar tüm çalışanların iş süreçlerine katılımını ve tüm işlerin iyileştirilmesini temel alır. 
  Peki TKY’nin temel ilkleri neler ?
Bunlara bakmak gerekirse, bu ilkeler :

  • Müşteri Odaklılık
  • Sürekli Gelişme
  • Tam Katılım
  • Kurum Kültürü
  • “Önce insan” anlayışı ve birey kalitesi
  • Süreçlerin yönetimi ve sürekli denetimi
  • Liderlik

olarak bilinmektedir.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s